RSS

March 26, 2010

Testimoni

Dr. Amir Farid Ishak (MBBS Old, Aust), MMED (Spore), MRCOG (UK), Senior Medical Consultant/ Gynecologist.
"Quantum Pendant mempunyai tenaga skalar yang memberi kesan positif kepada tubuh badan manusia. Loket Quantum FE merupakan satu medium tenaga berasaskan galian. Ia mempunyai ciri sinergi yang berupaya menyerap tenaga haba dan dengan serta merta mengubah tenaga tersebut kepada bio-tenaga. Ini akan membawa kebaikan kepada fungsi metabolik tubuh, memperbaiki sistem edaran darah dan seterusnya membantu mencapai fungsi penjagaan badan secara holistik."


Shalin Zulkifli - Pemain Bowling Negara.
"Saya kerap mengalami kesakitan pada otot, keletihan dan tekanan yang tinggi dalam kerja dan semasa pertandingan. Sejak menggunakan Loket Quantum, saya mula rasakan peningkatan dari segi konsentrasi saya dalam pertandingan dan perniagaan. Saya merasa lebih bertenaga, lebih berjaga-jaga dan stamina saya juga meningkat dengan hebat. Saya berasa lebih tenang dan yakin semasa pertandingan. Jika ia membantu saya, bayangkan apa yang ia boleh lakukan kepada anda!"


Safee Sali - Pemain Pasukan Bola Sepak Malaysia.
"Saya adalah 'striker' di dalam pasukan Bola Sepak Negara. Dengan memakai Quantum Pendant ia dapat memberi tenaga serta meningkatkan prestasi juga memberi keyakinan untuk saya menjaringkan gol. Loket Quantum ini juga cepat menyembuhkan kecederaan lama saya. Sekarang, saya boleh bermain lebih 120 minit dalam satu-satu masa tanpa merasa letih. Saya dapat bermain bola sepak dengan lebih bersemangat. Oleh itu, saya mengesyorkan anda mencubanya!"


Foo Kok Keong - Juara Badminton Antarabangsa.
"Sejak 5 tahun yang lepas, saya mengalami kesakitan yang serius pada lutut kanan disebabkan oleh bertahun-tahun penglibatan saya dalam bidang sukan. Tetapi setelah menggunakan Loket Quantum FE hanya untuk beberapa hari, saya mula merasa kelegaan daripada kesakitan itu. Baru-baru ini, stamina saya semasa bersukan juga meningkat disebabkan oleh peningkatan tahap tenaga yang dibawa oleh Loket Quantum ini. Kepada mereka yang mahu cemerlang di dalam bidang sukan, cubalah loket ini"


Malek Noor - Juara Bina Badan Negara.
"Saya telah menjalani pembedahan utama beberapa tahun lalu untuk menyambungkan tisu-tisu pada lengan kiri saya. Akibatnya saya menghadapi kesukaran menggenggam jari-jari tangan kiri saya. Bagaimanapun, setelah menggunakan Loket Quatum FusionExcel baru-baru ini, menakjubkan sekali, saya mampu menggenggam tangan kiri dan menggerakkan jari-jari saya dengan mudah. Saya amat gembira setelah menemui Loket FE. Saya juga merasa tumpuan saya kini lebih baik dan perasaan lebih tenang. Sehinggakan makanan juga terasa lebih sedap dan lazat. Kekejangan siku yang sering saya alami dulu, kini telah lenyap. Begitu juga dengan sakit kepala dan selsema yang sering saya alami akibat berjaga hingga lewat malam. Sakit gigi tidak lagi merupakan masalah."


Muhamad Muqharabbin Mokhtaruddin - Pendaki Gunung kelas Dunia dan Penakluk Gunung Everest.
"Ayah saya yang memperkenalkan Loket Quantum ini pada saya. Saya memakai loket ini semasa saya menjalani latihan ESQ di Kuantan. Saya boleh melakukan Latihan ESQ tanpa henti selama 11 hari berturut-turut tanpa merasa letih! Sekarang saya juga minum air bertenaga dari Botol Quantum. Dengan bantuan Tuhan dan produk, hasilnya sangat berkesan, susah dipercayai dan luar biasa! Saya memulihkan tenaga saya dengan mudah meskipun saya tidur hanya beberapa jam setiap hari. Saya juga memulihkan suara saya, rasa sakit otot dan lain-lain sakit dalam masa kurang daripada satu hari. Saya merasa sangat bahagia dan itu sudah benar-benar menakjubkan. Malah saya memperkenalkan Loket Kuantum FE untuk anak saudara saya yang selalu menderita sakit asma dan demam dan sering dirawat di hospital. Selepas menggunakan Loket Quantum dan Botol Quantum ia telah pulih semula dengan menakjubkan sekali!"



Dato' M Daud Kilau - Artis.
"Saya mempunyai diabetes setinggi 12.3 selama 10 tahun lalu dan mata kanan saya mempunyai kecederaan yang sangat serius. Selepas saya menggunakan Loket Quantum Pendant selama hanya beberapa hari, saya pergi ke hospital HKL untuk pemeriksaan lanjut yang tetap. Saya terkejut ketika doktor memberitahu saya bahawa pembacaan glukosa saya telah berkurang menjadi 3.9 selepas puasa! Doktor kemudian mencadangkan saya pergi dan mengambil makan tengah hari dan kembali untuk ujian lain. Keputusan ujian selepas mengambil hidangan saya menunjukkan bahawa pembacaan glukosa saya telah kembali ke 7.7 dan berada dalam lingkungan yang biasa! Loket Quantum Pendant FE telah mengubah kehidupan saya dan membawa kebahagiaan yang besar kepada saya. Saya sangat berterima kasih kepada FE yang menghasilkan produk yang cemerlang seperti ini. Saya mengesyorkan ia kepada semua orang!"

0 comments:

Post a Comment

Leave your comment