RSS

April 7, 2010

Seminar Dr Masaru Emoto Di KL Merupakan Satu Kejayaan.


Sebuah seminar anjuran Fusion Excel (FE) yang bertajuk “The Power Of Scalar Energy Water" telah diadakan bertempat di Agro Exposition Park Serdang (MAEPS), MARDI, Serdang, baru-baru ini. Seminar yang dihadiri oleh lebih 2000 orang peserta dari seluruh negara ini disifatkan amat berjaya dan mendapat sambutan yang amat memberangsangkan!



Seminar yang telah berlangsung pada 3 April 2010 ini, membawa seorang tetamu yang amat istimewa iaitu Dr. Masaru Emoto seorang saintis terulung dunia yang membuat kajian mengenai keajaiban molekul air. Para peserta seminar amat bertuah kerana dapat bertemu dengan beliau dan mendengar ceramah hasil daripada kajian beliau mengenai molekul air selama ini.


Bersempena dengan seminar ini juga, para peserta dapat mendengar taklimat mengenai "What is Scalar Energy?" yang dibentang oleh Dr Amir Farid. Para peserta juga berpeluang menyaksikan demonstrasi produk Quantum FE oleh Presidential Director KC Phoon & jurucakap FusionExcel Jean Daniel. Sebelum Majlis bersurai, cabutan bertuah sebuah kereta Proton Saga 1.3 telah pun dibuat beserta dengan 10 hadiah saguhati. Seminar ini merupakan satu kejayaan oleh Fusion Excel.



Nota:
Maklumat dan gambar diambil daripada www.fusionexcel.com

0 comments:

Post a Comment

Leave your comment